Η Burberry αλλαζει

Πρόσφατα ο αγγλικός οίκος παρουσιάσε το νέο του λογότυπο στο Instagram και τάραξε τα νερά μιας και τα καρώ της Burberry είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα μοτίβα παγκοσμίως.
Πίσω από το νέο λογότυπο βρίσκεται ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Ricardo Tisci ο οποίος ανέθεσε στον γραφίστα Peter Saville τον επανασχεδιασμό του λογότυπου της εταιρίας.
O Saville εμπνεύστηκε τη μορφή του νέου λογότυπου από ένα μονόγραμμα του ιδρυτή της εταιρίας Thomas Burberry το οποίο είχε βρει ο Tisci στα αρχεία του οίκου. Το νέο λογότυπο είναι αρκετά ενδιαφέρον και μένει να δούμε σε ποιο βαθμό θα αντικαταστήσει το κλασικό καρώ με το οποίο η εταίρια έγινε πασίγνωστη.
Το νέο λογότυπο της εταιρίας

Κατηγορίες: