Η Μη Ρετουσαρισμενη Καμπανια Της Babor, Ειναι Κατι Που Πρεπει Να Δεις

Τα brands που προάγουν την διαφορετικότητα και αυτό που αποκαλούμε αληθινή ομορφιά, όλο και πληθαίνουν. H Babor, περήφανα αποτελεί ένα από αυτά τα brands.
Αυτό που κάποτε θεωρούταν το beauty standard της βιομηχανίας ομορφιάς, σήμερα είναι κάτι πέρα από την σφαίρα της φαντασίας. Δεν υπάρχει καμία γυναίκα που να πιστεύει πως αν χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν, θα ξυπνήσει την άλλη μέρα και θα μοιάζει σαν να είναι 20 ετών, χωρίς ρυτίδες, χωρίς πανάδες και με απόλυτα σφριγηλό δέρμα. Έτσι, ενώ για πολλά χρόνια το να μπορείς να συσχετίσεις τον εαυτό σου με όσα προέβαλλαν οι περισσότερες καμπάνιες των beauty brands ήταν αδύνατο, πλέον το marketing στον συγκεκριμένο χώρο, έχει πάρει μια πιο ρεαλιστική στροφή.
VISIT AWP x BABOR
Μετά την ριζοσπαστική αλλαγή πλεύσης στο ημερολόγιο της Pirelli, τις μη ρετουσαρισμένες φωτογραφίες των μοντέλων στο Asos, την όλο και αυξανόμενη πολυπολιτισμικότητα στα runway shows και τις ungendered συλλογές πολλών brands, άλλο ένα μεγάλο brand προστίθεται στον χάρτη που προάγει την φυσική ομορφιά και την διαφορετικότητα.
AWP x Babor
Η Babor, καταξιωμένη για περισσότερα από 50 χρόνια στον χώρο της ομορφιάς, με την νέα της καμπάνια αναδεικνύει την ποικιλομορφία και ενισχύει το γυναικείο φύλο, σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό All Woman Project, κυκλοφορεί εξειδικευμένα προϊόντα ομορφιάς από τα οποία, το 50% των εσόδων θα διατεθεί στον οργανισμό, για την ενίσχυση των γυναικών, ενώ τα προωθεί με καμπάνια, πρωτότυπη και ποικιλόμορφη. Διαφορετικοί σωματότυποι, εθνικότητες, ηλικίες.
AWP x Babor
Αυτό όμως που κάνει την καμπάνια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και ευχάριστη, είναι το γεγονός πως καμία από τις γυναίκες που πρωταγωνιστούν, δεν έχει υποστεί ρετουσάρισμα. Και με τα αποτελέσματα, μπορούμε σίγουρα να συσχετιστούμε.









Πηγή: The Cover.

Κατηγορίες: