Πως Να Περιποιηθεις Τα Ποδια Σου Μετα Το Γυμναστηριο

Πες αντίο στους μύκητες, στο πρήξιμο και σε άλλα δεινά.

Εάν αθλείσαι συστηματικά, οι πιθανότητες να έχουν γίνει ένα τα πόδια σου με τα αθλητικά σου παπούτσια είναι σίγουρα αυξημένες, ενώ ακόμη και ένα με ένα τόσο άνετο ζευγάρι παπούτσια μετά από έντονη αθλητική δραστηριότητα, τα πόδια σου σίγουρα εμφανίζονται καταπονημένα.
Όταν αντλούν κραδασμούς, όταν ιδρώνουν, όταν υπάρχει υπεραιμία στην περιοχή πρέπει αμέσως μετά να ανακουφίζεις την περιοχή, με μια σειρά από tips που μπορείς να εντάξεις στην ρουτίνα σου για να αποφύγεις τα χειρότερα.
ALSO READ: Τα Καλύτερα Ημερολόγια Ομορφιάς Για Το 2018
#1. ΚΡΥΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Εάν ο πόνος και το πρήξιμο στην περιοχή των αστραγάλων είναι πολύ έντονος, δοκίμασε να κάνεις μαλάξεις στην περιοχή του πέλματος με παγάκια. Εάν είναι κάτι που δεν αντέχεις, ένα ποδόλουτρο σε κρύο νερό με άλατα και ελαφριές μαλάξεις θα σε ανακουφίσει σχεδόν το ίδιο. Μικρή ποσότητα αντιβακτηριδιακού σαπουνιού μέσα στο νερό, θα απομακρύνει τυχόν βακτήρια που αναπτύσσονται από τον ιδρώτα.

Kneipp άλατα για το μπάνιο εμπλουτισμένα με έλαια που χαλαρώνουν τους μύες 10.45€
BUY
 
 
#2. ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΟ ΠΡΗΞΙΜΟ
Όταν τρέχεις, ο γαστροκνήμιος μυς δρα σαν αντλία που στέλνει το αίμα από τα πόδια πίσω στην καρδιά. Μερικές φορές όμως, απλά δεν μπορεί να επιταχύνει τόσο που να φτάσει τον δικό σου ρυθμό, με αποτέλεσμα τα πόδια σου να συγκεντρώνουν μεγάλη ποσότητα αίματος και να πρήζονται. Για να το καταπολεμήσεις ξάπλωσε ανάσκελα, σήκωσε τα πόδια σου ψηλά και ακούμπησε τα στον τοίχο για τουλάχιστον 20-30 λεπτά. Κάτι που επίσης μπορεί να σε βοηθήσει με το πρήξιμο είναι οι κάλτσες συμπίεσης και το ελαφρύ μασάζ με ένα δροσιστικό έλαιο ή gel που ευνοεί την κυκλοφορία του αίματος.

Algotherm δροσιστικό τζελ με μενθόλη ιδανικό για κουρασμένα πόδια 21,12 €
BUY
 
#3. ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ

Όταν έχεις κάλους να φοράς τα ειδικά προστατευτικά καλύμματα
να φροντίζεις τα νύχια σου τακτικά
να αφαιρείς τις κάλτσες σου αμέσως μετά την γυμναστική
να στεγνώνεις καλά τα πόδια σου μετά το ποδόλουτρο
να πλένεις τακτικά τα παπούτσια σου
να εφαρμόζεις εσωτερικά στα παπούτσια ειδικό ταλκ για απορρόφηση υγρασίας, ώστε να μην αναπτύσσονται μύκητες ή ακόμη και κάποιο παιδικό ταλκ
έχε δύο τουλάχιστον ζευγάρια sneakers για να τα εναλλάσεις και να τα αφήνεις να στεγνώνουν ενδιάμεσα από τα sessions γυμναστικής


Fissan παιδική πούδρα 3.51 € 
BUY
 
#4. ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ
Μετά το ποδόλουτρο, ενυδάτωσε τα σωστά με μια επάλειψη κρέμας ειδικής για τα πόδια, ώστε να μην δημιουργηθούν κάλοι και σκληρύνσεις.

Roche-Posay' title='La Roche-Posay'>La Roche-Posay Lipikar κρέμα για τα πόδια επανορθωτική, ειδική για σκληρύνσεις και σκασίματα 10,89 € 
BUY

Πηγή: The Cover.

Κατηγορίες: